REKLAME FOR TOYOTA…
DET ER LIDT VILDT…
Jeg husker da jeg hentede spaceship hjem og tænkte – FEDT, det bliver en fest. OG det har været en mega fest! Den bil her har taget mit kørehjerte med storm – og det overraskede mig, da jeg ikke er den store bilnørd normalt. Jo mere jeg har kørt i den, jo flere små seje detaljer kommer frem! Såsom lyset som selv slår langt lys på når behovet er det. Men så også fjerner det når der kommer en modkørende… Eller det at bilnøglen kan ligge i tasken når man skal ind i den. Helt automatisk låser den op! OPTUR!
TOYOTA ER MILJØSEJE!
De forstår at de har et ansvar overfor miljøet, med deres produktioner, og har lavet en miljøudfordring 2050. Denne er en mission for en bedre fremtid. Det gøres blandt andet ved hjælp af nye teknologier, nye måder at arbejde på, nytænkning indenfor reduktion af emissionerne, øgning af genanvendelse, OG samtidig vil de hjælpe mennesker rundt omkring i verden til at bo og arbejde bedre i harmoni med naturen…
BEDRE LUFT…
Som en af verdens førende bilproducenter tager Toyota deres ansvar om at passe på miljøet meget seriøst. Og der kommer min fine hybrid bil jo også ind i billedet. Med biler som C-HR og naturligvis også elektrisk drevne biler generelt. OG deres MIRAI, verdens første masseproducerede BRINTBIL…
BEDRE KLODE…
Jeg er tosset med at Toyota ikke bare læner sig tilbage, og tænker same procedure as Yesterday. Nej, de forstår at man kan være innovativ i deres produktion samt de ressourcer de bruger. Reducering, genbruge og genvinde er Toyotas nøgleord. OG det er da OPTUR nøgleord at have, synes jeg!
NOK NØRDERI FOR DENNE GANG…
Jeg er glad for at jeg har bilen et par dage endnu, og vil nyde den fuldt ud. Det bliver underligt at spaceship ikke er en del af vores familie. Men det har været en fantastisk tid! Jeg er TOP taknemmelig. Og glad. Det har været et fantastisk kapitel i vores liv….